Koppeling?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Koppeling?

Bericht  INXS1979 op di 8 feb 2011 - 11:36

Hey, we gaan maar meteen loos... Smile

Sinds gisteren het volgende: Wanneer ik de koppeling indruk is er nog steeds overbringing op de rwielen. In stilstand gaat hij niet
meer vooruit maar wanneer hij rold merk ik nog steeds dat hij vooruit gaat. Met remmen merk je ook dat er "minder" remkracht is.

Schakelen gaat prima, alleen de achteruit maakt herrie als ik de koppeling ingedrukt heb. Het lijkt net of de koppelingsplaten niet helemaal
van elkaar losraken maar ben ook bang dat het de versnellingsbak is. Kan het de druk zijn van het pedaal waardoor de platen niet van elkaar komen of moet ik het mechanisch zoeken?

Ik ruik geen verbranding van de koppeling zoals ik een keer heb gehad bij de BMW met kappote veren in de plaat.

Laatste vraag: is er een Body Off howto ergens te vinden?

INXS1979

Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 06-02-11

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: Koppeling?

Bericht  bertje op di 8 feb 2011 - 11:47

Hallo mark,

Check eerst je koppelingskabbel eens. Voor hetzelfde geld is heeft deze net zijn verslijtgrens behaald.

Maar als ie idd lawaai maakt kan het ook wat ergers zijn natuurlijk. Misschien een stomme opmerking. Maar zit de motor vast met 4 bouten. Ik heb al eens anders gezien namelijk. En dan kun je ook dit soort dingen krijgen omdat motor los komt van Bak.

Body off: 26 bouten aan de onderkant losdraaien. en optillen maar. Hi Hi Smile

bertje

Aantal berichten : 842
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 41

Profiel bekijken http://www.route-53.com

Terug naar boven Go down

Bericht  MrCola op di 8 feb 2011 - 20:28

bertje schreef:
Body off: 26 bouten aan de onderkant losdraaien. en optillen maar. Hi Hi Smile

PLus de rest,

JE stuurstang los maken, rem leiding naar de HRC los, bekabeling van de motor. Slangen van de verwarming, benzine tank eruit, uhmm nog wel een paar dingen.....

Wat ook belangrijk is is dat je de koelvloeistof af laat. Laughing

Zonder gekheid, moet je eens heel even op Keversite.nl kijken daar heb ik toen een lijst vandaan gehaald waar alle punten op staan, Ik heb deze toen op de kever geplakt en alles afgevinkt wat ik gedaan had.Toen alles afgevinkt was hebben we hem meteen opgetild Very Happy

MrCola

Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 29

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: