keverwinterfestijn 9 en 10 januari 2010

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: keverwinterfestijn 9 en 10 januari 2010

Bericht  sproetje op zo 10 jan 2010 - 12:56

hey
ik ben ondertussen toch wel blij dat we niet vertrokken zijn , want hier sneeuwt het echt wel erg hard ,
ik ga toch geen problemen opzoeken waar het niet moet , ook al vind ik het erg voor mike had wel
het 1 en ander nodig ,maar zal hij elders ook wel vinden Very Happy

sproetje

Aantal berichten : 69
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 41

Profiel bekijken http://air-mike.skynetblogs.be/

Terug naar boven Go down

Bericht  LaSofia op zo 10 jan 2010 - 17:27

Hier in Bilzen en omstreken zijn alle wegen mooi open, misschien de echt secundaire wegen niet, maar toch berijdbaar als je voorzichtig bent.
Gisteren tot Luik geweest en daar ook geen problemen gehad.
Op het nieuws moeten ze de mensen natuurlijk afschrikken om toch maar zo weinig mogelijk mensen op de weg te hebben.
Ongelukken gebeuren altijd, of het nu glad is of niet..

Keverwinterfestijn aflassen zou ik toch overdreven gevonden hebben.. Het is nu eenmaal in de winter gepland en dan kan het wel eens sneeuwen :-)

LaSofia

Aantal berichten : 50
Leeftijd : 33

Profiel bekijken http://lasofia.skynetblogs.be

Terug naar boven Go down

Bericht  air-mike op zo 10 jan 2010 - 19:05

sproetje schreef:hey
ik ben ondertussen toch wel blij dat we niet vertrokken zijn , want hier sneeuwt het echt wel erg hard ,
ik ga toch geen problemen opzoeken waar het niet moet , ook al vind ik het erg voor mike had wel
het 1 en ander nodig ,maar zal hij elders ook wel vinden Very Happy

http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland/aid892923/tientallen-ongevallen-door-gevaarlijk-gladde-wegen.aspx

air-mike

Aantal berichten : 450
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 44

Profiel bekijken http://air-mike.skynetblogs.be/

Terug naar boven Go down

Bericht  Oldskool Maq op zo 10 jan 2010 - 21:58

juist terug van Rosmalen, was wel plezant en zeker niet te vol,maar spijtig genoeg de kever niet gewonnen Very Happy wel wat leuke dingen kunnen zien en kopen.
Enkel in maastricht ff een klein beetje sneeuw gezien, en de rest van de rit zelfs geen vlokje op de weg.
Dus weersvoorspellingen zou ik toch nie te fel in geloven Wink

Oldskool Maq

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 27-01-09
Leeftijd : 38

Profiel bekijken http://oldskoolmaq.skynetblogs.be/

Terug naar boven Go down

Bericht  bugsnbusses op zo 10 jan 2010 - 22:40

net terug uit rosmalen was gezellig en niet al te druk veel leuke dingen gezien en veel geouwehoerd met iedereen route 53 nog ffkes ondersteund met de verkoop! was pokke druk daar bij de stand! hebben de mensen zowat op rantsoen moeten zetten, vechtpartijen waren er nog net niet! What a Face
hahaha! nee ff alle gekheid op een stekske, was er gezellig druk! en voor alle mensen die niet geweest zijn, jammer . maar wees gerust er komen nog genoeg treffens/beurzen en dan vrijwel zeker zonder sneeuw!
(alhoewel ik moet bekennen dat de enige sneeuw die we gezien hebben in de berm lag en op de parkeerplaats!)

bugsnbusses

Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 49

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Sjuus op ma 11 jan 2010 - 1:01

Sjiek om te horen dat het KWF voor sommige gelukkig nog een succes is geweest.
Van de ene kant heb ik spijt dat ik niet gegaan ben omdat ik toch nog wat onderdelen voor mn aanhangertje en busje had willen scoren.
Maar van de andere kant ben ik ook weer blij dat ik niet gegaan ben.

Iedereen ( degene die geweest zijn dan ) schrijft dat ze nergens sneeuw hebben gezien. Die mensen zou ik ook graag bij mij willen uitnodigen want hier bij ons is het gewoonweg niet normaal hoeveel sneeuw er ligt en is gevallen. Bekijk onderstaande foto's maar eens.
Is van gisteren en vandaag, we konden hier dus ook alleen maar te voet wegkomen.

[img][/img]

[img][/img]

Sjuus

Aantal berichten : 513
Leeftijd : 36

Profiel bekijken http://sjuus.skynetblogs.be/

Terug naar boven Go down

Bericht  MrCola op ma 11 jan 2010 - 10:04

Sjuus schreef:Sjiek om te horen dat het KWF voor sommige gelukkig nog een succes is geweest.
Van de ene kant heb ik spijt dat ik niet gegaan ben omdat ik toch nog wat onderdelen voor mn aanhangertje en busje had willen scoren.
Maar van de andere kant ben ik ook weer blij dat ik niet gegaan ben.

Iedereen ( degene die geweest zijn dan ) schrijft dat ze nergens sneeuw hebben gezien. Die mensen zou ik ook graag bij mij willen uitnodigen want hier bij ons is het gewoonweg niet normaal hoeveel sneeuw er ligt en is gevallen. Bekijk onderstaande foto's maar eens.
Is van gisteren en vandaag, we konden hier dus ook alleen maar te voet wegkomen.

[img][/img]

[img][/img]

Wie gaat er dan ook in sint gietere wonen Rolling Eyes maar dat is wel flink veel sneeuw zoveel is er hier niet gevallen.

Maar zonder gekheid, geen sneeuw gezien wil ik niet zeggen, onderweg hebben we wel wat sneeuw zien vallen maar dit was eigenlijk niet noemenswaardig. Onderweg gelukkig geen enkele gevaarlijke situatie tegengekomen. Het was alleen een beetje rustig aan doen van thuis naar de grote wegen.

Vond het KWFzelf wat tegen vallen. Vond het een beetje een rommeltje. Had niet echt wat nodig, dus we hebben alles 12x gezien. Maja wel weer ff met wat mensen kunnen kletsen wat ook altijd gezellig is.

MrCola

Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 29

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud Vandaag om 13:32

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven