Mexico Bug 1984 resto

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Mexico Bug 1984 resto

Bericht  Bugride op za 18 apr 2009 - 10:48

bertje schreef:Ey Paul,

Dit is interessant om eens te bekijken betreffende je lak.

http://www.ehow.com/VideoSearch.aspx?s=car+paint&Options=4

Is eigenlijk een how to site over vanalles wat je ook maar kunt bedenken! Maar ook heel veel over auto's.....

Hey Cool leuke sit en erg leerzaam, Thanx Robert.. jammer dat Alfa op zaterdag gesloten is,, ik probeer komende week daar eens langs te gaan..
Bugride

Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Mestreech>>l A2 route du soleil (achter de moer litste flat rechterkant onderaon)

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op ma 27 apr 2009 - 23:05

vandaag de Lak gaan halen en het verdomde taflon ringetje aan de schakelstang gemonteerd...wat een allende maar hij zit bounce clown

Laatst aangepast door Bugride op ma 8 jun 2009 - 22:38; in totaal 1 keer bewerkt
Bugride

Woonplaats : Mestreech>>l A2 route du soleil (achter de moer litste flat rechterkant onderaon)

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  FunkyF op ma 27 apr 2009 - 23:27

Hey!

Goed bezig! nu begint het ergens op te lijken! Wink nee je was al top bezig!

heb die van mij weer helemaal uit elkaar, motor ook helemaal eruit om nog bij een paar dingen te komen.
zal op korte termijn ook aan de afronding beginnnen

Ik heb de kachelpotten eraf geslepen omdat de moeren rond waren. Nu zoek ik nog een tapeindverwijderaar, heb jij die toevallig?

groeten en keep up the good work.

FunkyF

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 24-03-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op ma 27 apr 2009 - 23:56

tap eind verwijderaar??? ik doe dat met 2 moeren in tegengestelt vastdraaien en draai ze er dan uit..

Of bedoel je zo`n linksedraad krachtdopje?? die heb ik helaas niet... maar tap eindjes kun je meestal altijd goed er uit draaien als je een lasapparaat hebt kun je altijd nog een moertje er op lassen... en als hij afbreekt er uit boren..
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op di 28 apr 2009 - 0:01

FunkyF schreef:Hey!

Goed bezig! nu begint het ergens op te lijken! Wink

Nou ik ben er nog lang niet hoor.. helaas heb ik budel weer moeten aflassen (met kever dan) dat ga ik helaas niet halen.. en mischien wel hoor maar daar ga ik echt niet aan beginnen... gewoon normaal verder gaan dan komt alles goed.. Rolling Eyes
Maar ik moet nog heeeeeeel veel doen... dezeweek aan de golf 2 ledere stoeltjes de stoelframes omlassen... en nog wat las werkjes....

Weet iemand trouwens of vroeger de koppelingsdrukgroep etc ook vervangen werdt als de platen versleten waren?? nu wordt er complete sets verkocht.. maar mijn plaat is op maar de rest is niets aan,, het druklager wordt wel vervangen...
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bugsnbusses op wo 29 apr 2009 - 22:03

als je de koppeling vervangt zou ik ook meteen de drukgroep vervangen! het diafragma waar het druklager tegenaanloopt als je ontkoppeld heeft namelijk ook al jarenlang zn dienst gedaan! als je er alleen een nieuwe plaat tussen zet , heb je kans dat de veertjes van je drukgroep het begeven (ik spreek uit ervaring!) en dan moet je de motor er weer uitlepelen!
en zo een kompleet set is gewoon de beste oplossing! ook omdat de oude drukgroep als het ware ingesleten is op de oude koppelingsplaat en dus de nieuwe daarom eerder zal slijten.
ik wil je niks opdringen of zo maar dit is gewoon mijn mening: doe het allemaal in 1 keer dan voorkom je waarschijnlijk een hoop extra werk.
greetz BOOBS
bugsnbusses

Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 50

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op wo 29 apr 2009 - 22:26

klopt ja maar het ziet er een stuk degelijker uit allemaal dan de koppelingen van nu Smile .. dan moeten we nog even door sparen...

pirat
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bugsnbusses op wo 29 apr 2009 - 22:44

Bugride schreef:klopt ja maar het ziet er een stuk degelijker uit allemaal dan de koppelingen van nu Smile .. dan moeten we nog even door sparen...

pirat

tja het is wat duurder maar ik denk dat het de beste oplossing is! ik zou eens bij route53 informeren hier op het forum (bij bertje of serge) ik denk dat zij kwalitatief zeer goede sets kunnen leveren voor een scherpe prijs!
bugsnbusses

Aantal berichten : 447
Leeftijd : 50

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op di 5 mei 2009 - 22:06

stilllllllllte volgende maand examens en die MOET ik halen dan ben ik bijna van de verdomde school af.. cyclops ... dus ik heb met mijzelf afgesproken even niet sleutelen aan de kever... tot volgende maand (gaat me toch n iet lukken :-)) Suspect study Sleep
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  FunkyF op di 5 mei 2009 - 22:46

Succes met de tentamens!

Ik ken het, heb er tot voor kort ook veel voor moeten laten.! Maar het levert je wel weer vanalles op!
nogmaals veel succes!

en wat ga je deze week aan de kever doen? Razz cheers

FunkyF

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op di 5 mei 2009 - 23:14

FunkyF schreef:Succes met de tentamens!

Ik ken het, heb er tot voor kort ook veel voor moeten laten.! Maar het levert je wel weer vanalles op!
nogmaals veel succes!

en wat ga je deze week aan de kever doen? Razz cheers

Haha noujha,, Frank ik was wel eigenlijk vanplan mijn stoelframes om te zetten Very Happy maar dat mag niet hoor No Sad tongue hehe study
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op di 5 mei 2009 - 23:22

Trouwens de garage nog even opgeruimt.. wat een ruimte hoor als je eens alles naar het milieupark brengt pffffffffff. al dat oud ijzer..

VOOR

NA affraid

Cooool he bounce

Laatst aangepast door Bugride op ma 8 jun 2009 - 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  FunkyF op wo 6 mei 2009 - 20:48

top! scheelt een hoop!

ik heb na jouw bezoek ook een alles opgeruimd. Ik kan zowaar weer rond de kever lopen! Smile

ben benieuwd naar je stoelen, maaaaaaar: HUP! nu gaan leren!

FunkyF

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bertje op wo 6 mei 2009 - 21:22

Moet toch wel jeuken hé Paul. Je bent zo ver.....
bertje

Aantal berichten : 842
Leeftijd : 42

Profiel bekijken http://www.route-53.com

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op do 7 mei 2009 - 8:08

tering kriebels ja overal :-) haha nee hoor ik moet het echt even doen anders komt het niet goed.. budel en de zomer kan ik vergeten...dan nog maar even wachten... Kl*te merjhe... No Smile
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  MrCola op za 9 mei 2009 - 19:20

anders kom ik wel een ander slot op je garagedeur zetten totdat je je examens gedaan hebt. Smile
MrCola

Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 29

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op za 9 mei 2009 - 19:27

hehe, Mike de eerste zaterdag achter de boeken study zit er op... ik ben vandaag NIET in de garage geweest affraid scratch niet fijn... ik mis iets king haha ach jha,, even volhouden pfffffffffff echt gaar dit maarjha. het moet gebeuren....hopelijk is dat slot niet nodig want anders moet ik mawi bellen om het slot open te breken Very Happy

Trouwens.. als je je rekje nodig hebt kom ik hem een dezer weken brengen... Wink
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  MrCola op zo 10 mei 2009 - 12:18

Ik hoop hem voorlopig niet nodig te hebben lol! maar je kan um altijd ff langs komen brengen als je wil. Ik heb nu 3 weken vakantie dus ik ben over t algemeen wel thuis.
MrCola

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op zo 10 mei 2009 - 12:21

3 weken vrij Shocked relaaaax,,, bounce ok ik bel je een dezer....
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op wo 13 mei 2009 - 22:50

eum waar zijn al mijn afbeelding?? affraid
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op ma 8 jun 2009 - 22:52

ZO de afbeeldingen langzaam na mijn studie elke dag beetje bij beetje weer herstelt pfffffff silent alles weer bij elkaar moeten zoeken..
Ik mis het gewone kever leventje wel hoor, ben vanmidag eens in de garage wezen kijken..
Mijn toetsen zijn lastig daarom moet ik zoveel leren en omdat ik al weinig tijd heb door mijn werk kan ik alleen savonds en op zondag leren... ik stond een 5.7 en mocht geen 6jes meer halen en heb vandaag een 7 gehaald slot en volgende week weer een toets hbhaaaaaaaaaa Suspect study study study study study study pacman
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  MrCola op di 9 jun 2009 - 9:25

nice man die 7. nog ff en dan kan je weer keveren Cool
MrCola

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op do 25 jun 2009 - 8:34

klopt Mike, budel gehad ondertussen,,, even lekker eruit geweest... 6sje is ook binnen een 6 nou jha... hij zit Very Happy

Nog `herkansing over 2 weken en dan hoplelijk klaaaaaaaaaar en dan gas geven aan de kever dit is niet relax Rolling Eyes
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  FunkyF op ma 29 jun 2009 - 19:35

Hey! klinkt allemaal weer goed!

nog ff en je kunt weer aan de gang! Smile

eventueel ook nog ergens een gaatje om komende maand mijn blokje eens met de strobo-knaller af te stellen?
Kan ik je komen halen, zie ik jouw project ook eens!

groeten,

Frank

FunkyF

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op ma 29 jun 2009 - 23:28

zeker Frank no problemo Wink

Komend weekend ben ik in brussel maar weekend erna op zaterdag ?? ik bel je volgende week woensdag ff spreken we iets af.. grrr
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: