Mexico Bug 1984 resto

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Mexico Bug 1984 resto

Bericht  MrCola op vr 27 feb 2009 - 21:14

Weeronline.nl voorspelt dat ik morgen kom

Kan ik misschien een deurpaneel van je lenen? Ik wil er zelf gaan maken maar moet een mal hebben Laughing en ik heb mijn oude niet meer.
MrCola

Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 29

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op vr 27 feb 2009 - 21:37

okidokie.. bounce
Bugride

Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Mestreech>>l A2 route du soleil (achter de moer litste flat rechterkant onderaon)

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op ma 2 maa 2009 - 23:36

Vandaag weer lekker mijn vrije dag doorgekomen met de kever..

Zoals er een aantal weten heb ik er toch voor gekozen om de andere kokerbalk op de carroserie tegaan vervangen en dat viel mij super mee.de oude is er al onderuit en de nieuwe zit er onder maar nog niet vastgelast. Dit heb ik gedaan omdat bij de andere koker er iets mis is gegaan en al mijn metingen weg waren en er gewoon werkelijk niets meer mee klopte affraid deur sloot niet goed, ok niet extreem maar de meet waardes waren gewoon niet meer juist en ik kreeg ze ook bijna niet meer goed. de rechter zijde is nu gelukt maar toch geen prettig gevoel bij..veel te dikke lasnaden niet mooi dus en heb toch erg aan de carrosserie moeten duwen en trekken om de deur er netjes in te krijgen.. de lasnaden had ik bij de deur stijlen teveel weggehaald waardoor dus vulling nodig was en dus niet mooie lasjes.. maarjha Door fouten leert men Very Happy
De andere zijden heb ik redelijk tot netjes er uit geslepen maar deze dus op de carrosserie, van binnen de kever opgekrikt en zo twerk gegaan dit viel reuzen mee, daarna nieuwe koker er onder en kever op de koker laten zakken..
Omdat ik nieuwe napoleonshoet etc en kokerbalken heb voelt dit nu een stuk prettiger aan nu weet ik hoe ze 100% komen te zitten en weet ik zeker dat straks alles past.. Omslagtig werk , had liever in een keer goed gedaan maarjha... het komt weer goed gelukkig Surprised
Ook aan de linker deurstijl begonnen.

Laatst aangepast door Bugride op zo 7 jun 2009 - 18:56; in totaal 2 keer bewerkt
Bugride

Woonplaats : Mestreech>>l A2 route du soleil (achter de moer litste flat rechterkant onderaon)

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op di 17 maa 2009 - 2:07

Laatst aangepast door Bugride op di 7 sep 2010 - 23:30; in totaal 3 keer bewerkt
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op zo 22 maa 2009 - 19:58

zooooo en alweer unne zoaterdag voldaan... veul te kort die vrije zoaterdage Laughing fotokes...

Laatst aangepast door Bugride op zo 7 jun 2009 - 19:31; in totaal 2 keer bewerkt
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op ma 30 maa 2009 - 22:22

En het rubbertje niet vergeten en eindelijk is de bodem weer met de carrosserie verbonden bounce

Laatst aangepast door Bugride op zo 7 jun 2009 - 19:35; in totaal 1 keer bewerkt
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bertje op ma 30 maa 2009 - 22:41

Ziet er echt netjes uit. Als die klaar is heb je een MEX die weer even ertegen kan. Cool
bertje

Aantal berichten : 842
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 42

Profiel bekijken http://www.route-53.com

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op ma 30 maa 2009 - 23:15

ik hoop het ja Smile mag ook wel na al dat werk,,, maar moet nu echt beetje gasgeven in juni zijn mijn examens en ik heb een bod gedaan op een huisje dus dat kan er ook nog eens erbij gaan komen... affraid
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bruinekever op di 31 maa 2009 - 0:05

Pfffft, jij gaat het dan druk krijgen.......
Maar de mex ziet er goed uit. Volgens mij geen half werk.
bruinekever

Aantal berichten : 588
Leeftijd : 38

Profiel bekijken http://www.oranjevwkever.blogspot.com/

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op di 31 maa 2009 - 8:31

Thanx Maarten.. het kan allemaal nog beter Surprised maar daar is weinig tijd en niet genoeg geld voor Wink maar het gebeurt zo goed mogelijk natuurlijk..
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  MrCola op di 31 maa 2009 - 13:39

Bugride schreef:Thanx Maarten.. het kan allemaal nog beter Surprised maar daar is weinig tijd en niet genoeg geld voor Wink maar het gebeurt zo goed mogelijk natuurlijk..

Dat probleem had ik ook,

waar heb je een huisje gezien? Wel eentje met een garage he? Anders moet je sleutelen in de regen en de kou, of in de sunny natuurlijk.
MrCola

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op di 31 maa 2009 - 23:26

Zekers zekers, eerst garage dan...huis he ;-) ik ga toch weer terug naar het belgische land, ik heb het 3 jaar hier in nederland vol gehouden :-)
Ik ben opzoek naar een huisje net over de grens lanaken/veldwezelt/Gellik etc etc.. ben al naar een aantal huisjes wezen kijken en het zijn toch meestal openbare verkoop huizen,, dus niet zo`n super grote kans dat mijn bod valt ... maar we proberen en proberen en wie weet binnenkort maar heb nog even de tijd... Very Happy
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  MrCola op wo 1 apr 2009 - 0:05

Bugride schreef:Zekers zekers, eerst garage dan...huis he ;-) ik ga toch weer terug naar het belgische land, ik heb het 3 jaar hier in nederland vol gehouden :-)
Ik ben opzoek naar een huisje net over de grens lanaken/veldwezelt/Gellik etc etc.. ben al naar een aantal huisjes wezen kijken en het zijn toch meestal openbare verkoop huizen,, dus niet zo`n super grote kans dat mijn bod valt ... maar we proberen en proberen en wie weet binnenkort maar heb nog even de tijd... Very Happy

Dus jij bent een import hollander ???? tongue tongue , dacht jij een echte mestreechse jong was. Maja ik weet niet hoe het zit met huizen in belgie maar als je zo in nederland kijkt heb je vaker wel een goede kans met een lager bod omdat huizen al lang staan. Succes ermee
MrCola

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op wo 1 apr 2009 - 0:17

komt goed Wink ja inport ja haha, ben geboren in mestreech dus maar hebben juist over de grens gewoond jammer genoeg spreekte ze daar alleen frans dus die richting wordt het niet meer, dan maar tegen maastricht aan blijf ik toch lekker in de buurt Laughing

Nou zojuist nog wat onderdeeltjes opgehaald bij http://www.route-53.com/ dus ik hoop komend weekend er weer lekker tegen aan te kunnen :-) clown
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bertje op za 4 apr 2009 - 18:16

Ben ik net bij Paul in de buurt, Dacht "rij eens langs". Is ie niet bezig in zijn garage. Crying or Very sad
bertje

Terug naar boven Go down

Bericht  Bjorn op za 4 apr 2009 - 20:04

bertje schreef:Ben ik net bij Paul in de buurt, Dacht "rij eens langs". Is ie niet bezig in zijn garage. Crying or Very sad

Klopt Paul en ik & Stefanie zaten een pilsje te drinken in cafe ut potterke !
Bjorn

Aantal berichten : 1764
Leeftijd : 37

Profiel bekijken Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Go down

Bericht  bertje op za 4 apr 2009 - 21:19

Bjorn schreef:Klopt Paul en ik & Stefanie zaten een pilsje te drinken in cafe ut potterke !

zo komen die auto's nooit af hé
bertje

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op za 4 apr 2009 - 21:38

Jaaa Bertje lekker aon ut beer...wel na hard werken he, was vanmorgen heel vroeg al begonnen Sleep

Jammer, als je voor half 4 geweest was was ik er zeker nog... ben altijd zeker om 1 uur bezig, want vanaf 12 uur op zaterdag gaan de boormachines , flexen en de hamers los in mijn garage :-) bounce

Alle bei de achterkanten + wielkuipen + afdichtingenkokers-achterzijde zijn af...helaas even geen fotos..

Next time...
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op wo 15 apr 2009 - 0:34

De tekst en foto volgorde klopt niet meer helemaal omdat alle fotos plots verdwenen waren Shocked

Laatst aangepast door Bugride op ma 8 jun 2009 - 22:26; in totaal 1 keer bewerkt
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  FunkyF op do 16 apr 2009 - 22:35

Hey,

ziet er weer goed uit!

ik heb de verdelerkap en rotortje gewisseld, is al iets beter, maar moet gewoon even iemand erbij hebben met verstand van onsteking en afstellen. (oproep! Wink )

groeten!

FunkyF

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 24-03-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bertje op do 16 apr 2009 - 22:45

Wat is het probleem Eigenlijk?
bertje

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op do 16 apr 2009 - 23:27

knalt ploft en slaat erg slecht aan... verdeler was ingebrand.. denk dat hij een stroboscoop nodig heeft... Idea
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bertje op vr 17 apr 2009 - 9:09

Stroboscoop ligt hier wel. Maar kan het niet zijn dat hij ergens valse lucht trekt. Als hij knalt en ploft kan dat ook nog wel eens het geval zijn. Al eens de carburateur gecontroleerd. Als die slecht is kun je stellen aan de onsteking wat je wil....
bertje

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op vr 17 apr 2009 - 20:09

nou wat ik begrepen heb is dat Frank ik geloof de ontsteking los had genomen of iets en absoluut niet meer op de goede plek stond.. toen was ik daar en zag ik dat de rotor en verdeler ingebrand was.. maar als hij nu nog niet goed loopt moet het idd iets anders zijn... want mijn kever stelde ik altijd met de hand niet dat hij super liep maar je kon er zeker mee weg.. mischien eens remmenreiniger langs de carburateur spuiten kijken of hij daar op reageerd ( zo doe ik dat altijd Suspect )wel niet in de carburateur spuiten tongue

Ik geloof dat hij van te voren wel goed liep toch Frank??
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bertje op za 18 apr 2009 - 8:26

Ey Paul,

Dit is interessant om eens te bekijken betreffende je lak.

http://www.ehow.com/VideoSearch.aspx?s=car+paint&Options=4

Is eigenlijk een how to site over vanalles wat je ook maar kunt bedenken! Maar ook heel veel over auto's.....
bertje

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven