Mexico Bug 1984 resto

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Re: Mexico Bug 1984 resto

Bericht  bertje op do 29 jan 2009 - 18:13

Ultrasoonreiniger bounce I love you
bertje

Aantal berichten : 842
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 41

Profiel bekijken http://www.route-53.com

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op vr 30 jan 2009 - 1:08

MrCola schreef:hey paul ik weet niet of je er wat aan hebt maar en of t uberhaubt kan, maar ik heb hier nog een ultrasoon reiniger staan, dus als je wat echt schoon moet hebben Wink als t wat beter weer is kom ik ff langs bij je.

groeten mike

Dat is altijd handig Very Happy , mijn webers zijn vorige week ergens in noord limburg in de ultrasoon reiniger gezet... zien er nog mooier uit nu., het ging mij vooral om het reinigen van alle kanaaltjes, ik had ze helemaal gedemonteerd.

De volgende x dat je komt neem je maar direct de schaarsteun mee waar de kever op rust. hopelijk heb ik die dan niet meer nodig Laughing

hoe groot is de ultrasoon reiniger mike?? friete ketel?? Laughing
Bugride

Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Mestreech>>l A2 route du soleil (achter de moer litste flat rechterkant onderaon)

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  MrCola op vr 30 jan 2009 - 11:38

Ja zoiets:D formaatje frietenketel.

Maar over die steun, je bedoelt dat ik pas over een jaar mag komen? Of gaat het nu aardig opschieten?

Groeten Mike
MrCola

Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 29

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op vr 30 jan 2009 - 23:36

haha nee hoor dat is niet de bedoeling Very Happy kom maar wanneer je wilt, de garage poort staat (bijna) altijd open Very Happy

Nee maar dat is weer een doel he, zovan dan moet ie af zijn. nee ik ben nog steeds op mijn gemak aan de kever bezig.. het begin is er Very Happy
Bugride

Woonplaats : Mestreech>>l A2 route du soleil (achter de moer litste flat rechterkant onderaon)

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op vr 6 feb 2009 - 22:04

Arrow

Laatst aangepast door Bugride op zo 7 jun 2009 - 18:27; in totaal 1 keer bewerkt
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op za 7 feb 2009 - 21:21

Rolling Eyes Shocked

Laatst aangepast door Bugride op do 28 mei 2009 - 1:18; in totaal 1 keer bewerkt
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op zo 8 feb 2009 - 22:36

Zo, vandaag toch nog even naar Mol geweest... Giselle en ik kregen daar plotseling zin om verder aan de kever tegaan (en dat heb je als je daar rondloopt Wink omdat we al zo weinig tijd hebben...Dus snel naar huis gegaan en de overall aangetrokken en begonnen Very Happy (gekke actie op de zondag confused bounce )

Giselle is begonnen de versnellingbak te demonteren en te poetsen ,dat leek mij wel een geschikt werkje voor haar Twisted Evil Twisted Evil pirat

Laatst aangepast door Bugride op zo 7 jun 2009 - 18:42; in totaal 3 keer bewerkt
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bertje op zo 8 feb 2009 - 23:19

Go Giselle Go..... Ha Ha Ha. Leuk om te zien dat ze jouw enthousiasme zo deelt Paul.

En op Zondag weken. Dat mag niet voor christus hé....
bertje

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op zo 8 feb 2009 - 23:40

klopt haha Very Happy dat komt volgens mij omdat ze tot nu toe alleen nog maar goed auto kon rijden in de kever Laughing (nu vermoord ze me) maar serieus andere autos kan ze niet in rijden bounce alleen in de kevert scratch lol!

Wij mogen voor christus nooit meer op zondag werken king
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  MrCola op zo 8 feb 2009 - 23:50

Paul je maakt er wel een tering bende van, of is dat de schuld van giselle? Wel gaaf dat ze je ook mee helpt Very Happy

en de lens van je camera zo goor? of is dat rond dwalend stof? Anders zou ik eens een stof masker gaan dragen Rolling Eyes
MrCola

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bugsnbusses op ma 9 feb 2009 - 0:43

hey dat noem ik nou eens een spontane actie! en dat giselle je helpt vindt ik al helemaal top! (i secretly like dirty girls!) hahahaha Twisted Evil
bugsnbusses

Aantal berichten : 447
Leeftijd : 49

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op ma 9 feb 2009 - 22:10

MrCola schreef:Paul je maakt er wel een tering bende van, of is dat de schuld van giselle? Wel gaaf dat ze je ook mee helpt Very Happy

en de lens van je camera zo goor? of is dat rond dwalend stof? Anders zou ik eens een stof masker gaan dragen Rolling Eyes

Mike, het is idd een tering bende geworden, al dat gereedschap wat ik nodig had om die kokers er uit te demonteren , dan heb je al snel een bende liggen... eerst maar eens gaan opruimen dat werkt een stuk prettiger Laughing

bugsnbusses schreef:hey dat noem ik nou eens een spontane actie! en dat giselle je helpt vindt ik al helemaal top! (i secretly like dirty girls!) hahahaha Twisted Evil

Boobs, haha ik kreeg haar niet viezer dan dit... maar ze begint het steeds minder erg te worden dat ze vies wordt Twisted Evil flower het scheelt wel als iemand je af entoe mee helpt. eigenlijk zou je eens 1 maand elke dag moeten doorwerken
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

haha, mooi zeg

Bericht  jerupke op wo 11 feb 2009 - 1:38

Zo, die heeft geleden de laatste jaren.....
wel mooi om te zien dat onze trouwauto nog een nieuw leven krijgt.
Heeft Raymond de foto's ook al gezien?

Ga zo door! ziet er goed uit!

jerupke

Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 11-02-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op wo 11 feb 2009 - 22:43

aha doa isser, ex LH-38-TL Very Happy
Jip jip, dat krijg je als je hem dagelijks gebruikt en nooit binnenzet pale

Maar Raymond heeft ze nog niet gezien daar heb ik eigenlijk nooit meer contact mee gehad..

De Koetjes bekleding is ook nergens meer te bekennen cyclops

Laatst aangepast door Bugride op zo 7 jun 2009 - 18:46; in totaal 1 keer bewerkt
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op wo 11 feb 2009 - 22:49

affraid affraid
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op zo 15 feb 2009 - 13:37

soms zit er flinke vaart in soms is er gewoon dagen hlemaal niks of heb je geen tjd... Crying or Very sad

Laatst aangepast door Bugride op zo 7 jun 2009 - 18:47; in totaal 1 keer bewerkt
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op zo 15 feb 2009 - 14:41

Wat is er als er olie uit de cardanhoes loopt?? ik had de assen laten zitten en wilde alleen de hoezen vervangen nu ik deze los heb stroom de olie er uit is dit de bedoeling??
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bertje op zo 15 feb 2009 - 15:06

Hey Paul, Waarom lukt het je niet met de kokerbalk? Je hebt toch een versteviging tussen de deuren? En hoe kan het dat je hem niet op de goede plek krijgt? Je hebt toch de onderkant van de stijlen waar je je op kun focussen?

Probeer de bak eens een beetje te kantellen. Moet je wel de ashoes aan die kant er nog op hebben zitten !!!
bertje

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op zo 15 feb 2009 - 15:22

bertje schreef:

Probeer de bak eens een beetje te kantellen. Moet je wel de ashoes aan die kant er nog op hebben zitten !!!

Robert,

klopt ik heb hem nu gewoon recht en er komt niets uit.. snapte het systeem even niet, maar komt allemaal goed thanx... Wink

Laatst aangepast door Bugride op zo 7 jun 2009 - 18:50; in totaal 2 keer bewerkt
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op ma 23 feb 2009 - 15:56

Gisteren en vandaag tussen de carnaval door nog wat werkjes gedaan.. en de garage een beetje opgeruimt en opgestapelt, het was me toch een tering bende Rolling Eyes Razz

Laatst aangepast door Bugride op zo 7 jun 2009 - 18:51; in totaal 1 keer bewerkt
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bertje op di 24 feb 2009 - 12:11

Ik zou in ieder geval de balk laten zitten. Nooit de deur als versteviging gebruiken. De deur zit maar op 1 punt vast met de carros. En dat is de slotvanger. Dat gaat niet werken naar mijn idee.
bertje

Terug naar boven Go down

Bericht  bugsnbusses op di 24 feb 2009 - 13:30

heb je gelijk in bertje, de slotvanger is zelfs nog geen vast punt! deze kan rondom ongeveer 2mm verschuiven dat is in alle richtingen dus! lijkt me geen goed plan om met de deur erin de balk te vervangen! Suspect
bugsnbusses

Aantal berichten : 447
Leeftijd : 49

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op di 24 feb 2009 - 17:18

Klopt, ik heb zo veel mogelijk laten zitten, het probleem is geweest dat het toch iets gewerkt heeft tussen deurstijlen mischien te dun materiaal gebruikt..

Embarassed alles komt wel weer goed Embarassed

Laatst aangepast door Bugride op zo 7 jun 2009 - 18:52; in totaal 1 keer bewerkt
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  MrCola op di 24 feb 2009 - 20:15

Hey paul, leuke verjaardag gehad van giselle? Gelukkig dat je je deur goed erin hebt gekregen. Zatedag kom ik wel ff helpen met wat je dan ook gaat doen:P En je bodempje ff bekijken want die ziet er netjes uit.

Gr Mike
MrCola

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Bugride op di 24 feb 2009 - 21:07

Ja hoor was gezellig, vrije dagen weer voorbij Mad morgen weer werken pale

good mike...ik hoor het wel als je komt... Cool
Bugride

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven Go down

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: