probleempjes

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

probleempjes

Bericht  Ivo on Air op vr 17 jul 2009 - 12:01

nou heb het volgende probleem,

als ik in de 1ste versnelling wil optrekken begint het hele blok te stuiteren dus ik moet nu altijd in de 2e optrekken
een vrien van me die laatst achter me reed zei dat het leek of het hele blok eruit kwam Rolling Eyes

is dit een bekend probleem?

Ivo on Air

Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 26-01-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Re: probleempjes

Bericht  yellowbug op vr 17 jul 2009 - 12:45

kan zijn dat de ophangrubbers van deversnellings bak weg zijn of slecht deze zitten op de beugel die onder de versnelingsbak doorzit

yellowbug

Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 46

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  MrCola op vr 17 jul 2009 - 22:36

Ik heb dit zelfde probleem, zouden idd je versnellingsbakrubbers kunnen zijn, maar heb ook ergens gelzen dat de koppeling er scheef in kon zitten of scheef kon zijn of zoiets. Ik kan overigens wel nog in de 1 optrekken, alleen moet dan wel voorzichtig zijn.

MrCola

Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 29

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Ivo on Air op vr 17 jul 2009 - 23:27

MrCola schreef:Ik heb dit zelfde probleem, zouden idd je versnellingsbakrubbers kunnen zijn, maar heb ook ergens gelzen dat de koppeling er scheef in kon zitten of scheef kon zijn of zoiets. Ik kan overigens wel nog in de 1 optrekken, alleen moet dan wel voorzichtig zijn.

idd als je heel rustig optrekt lukt het nog enig sinds, de koppeling is er pas uitgehaald dus daar kan het niet echt meer aan liggen dus dan de rubbers ma es checken

Ivo on Air

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  yellowbug op vr 17 jul 2009 - 23:43

ik heb het probleem ook als je snel optrekt in de 1 is het net of hij boven tegen de kattebak slaat in de andere versnellingen is dit niet heeft volgens mij niks met de koppeling te maken als deze niet goed is schakkeld hij niet meer of heel slecht

yellowbug

Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 46

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  bugsnbusses op za 18 jul 2009 - 1:27

is idd een bekend probleem! ligt voor 90% zeker aan de versnellingsbak ophang rubbers! als je ze vervangt vergeet dan zeker niet om ook de "neusruber" te vervangen! die wordt dikwijls overgeslagen!

bugsnbusses

Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 49

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  MrCola op za 18 jul 2009 - 11:17

Nu je schrijft dat je dit heb gekregen nadat je de koppeling hebt vervangen, ik heb dit ook pas gekregen toen ik de motor erin en eruit heb gehad

MrCola

Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 29

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Ivo on Air op di 21 jul 2009 - 21:51

nee de koppeling is er voor dit probleem eruit geweest. Wij dachten dat het hieraan zou liggen ma er bleek net een nieuwe koppeling in te zitten.

Ma heb afgelopen weekend een hoop probs erbij gekregen dus waarschijnlijk gaat hij nu helemaal uit elkaar voor een grote opknapbeurt aangezien en in de schuur nog een kale carrasserie van een '74 er ligt. Alleen zover ik weet verschilt deze niks van een '70er dus zou ik alles kunnen overzetten is mn vraag??

Ivo on Air

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  FunkyF op ma 27 jul 2009 - 21:15

hey Ivo,

ik zag hem vorige week weer staan op zn vaste plek, hij is echt top!

maar je hebt nu nog meer probs? what's up? need some help? cheers

Voor die versnellingsbakrubbers zou ik de originele pakken.
Ik heb overal Urethaan inzitten, dus wilde dit ook bij de bak, maar dit trilde me iets te veel van het goede. bounce bounce

OW en belangrijk als je ze erop zet, het zit er dik in dat de schoefdraad te lang is. Flex deze meteen eraf.

Ik wist dit niet, heb 3 avonden lopen kloten om alleen mn blok erin te krijgen, scratch bleek dat hij met het vliegwiel steeds net tegen de schroefdraad van de bakrubbers aankwam Evil or Very Mad

groeten en succes,

Frank

FunkyF

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 24-03-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Ivo on Air op wo 29 jul 2009 - 23:53

hee Thanks en bij mij is alle hulp op moment welkom ja probleempjes......

vorige week is op een meeting nabij Antwerpen een slag van de air doorgebrand, nu is dit alles te vervangen ma ook de zekering is ervan doorgesmolten
hier ga ik dus morgen es aan beginnen. UIteindelijk de kever daar nog op de trailer gekregen.....vraag niet hoe ma toen ik ff snel iets geknutseld had om hem weer van de grailer af te krijgen thuis bleek de deur niet meer open te gaan, is een heel spatbord krom gtrokken door de spanbanden en het rechter achterwiel blijkt iets van los te hangen volgens mn vader. Tevens had mn vader( normaal doe ik dat) de kever op de trailer gezet en vervolgens de kever laten zakken en de uitlaat op de rank laten zakken waardoor deze scheef is dus werk zat zo..............

Ivo on Air

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Bericht  Ivo on Air op do 30 jul 2009 - 0:00

iedereen al bedankt voor het schakel/bak probleem reacties

Ivo on Air

Profiel bekijken